Milliyetçi Hareket Partisi Sultanbeyli İlçe Başkanlığı tarafından, yaklaşan olağan kongre öncesinde birlik, beraberlik ve istişare amacıyla kahvaltı programı düzenlendi. Büyük bir coşku ve yoğun katılımla gerçekleştirilen programa, partililer ve dava arkadaşları bir araya geldi.

Yoğun programları nedeniyle programa katılamayan MHP İstanbul İl Başkanı Volkan Yılmaz’ın tebrik ve selamlarını ilettiği belirtilirken, İl Başkanını temsilen Hamit Şahinoğlu programa katılarak teşkilatı yalnız bırakmadı.
Kahvaltı programına ayrıca MHP İstanbul İl Yöneticileri Ümit Gürbüz ve Aziz Aydoğdu ile birlikte, geçmişten bugüne davaya emek vermiş Sultanbeylili parti mensupları ve dava arkadaşları da katıldı.

MHP Sultanbeyli İlçe Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, programa katılan herkese teşekkür edilerek, yaklaşan kongre sürecinin partiye ve Sultanbeyli’ye hayırlı olması temennisinde bulunuldu. Kamuoyuna duyurulan açıklamada, birlik ve beraberlik vurgusu ön plana çıktı.

