Sultanbeyli’de yoğun kar altında 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Zaferinin 107. yıl dönümü dolayısıyla tören düzenlendi.
Sultanbeyli’de 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri anma günü kapsamında Atatürk Anıtı’na çelenk sunma töreni gerçekleştirildi.

Törende Sultanbeyli Kaymakamı Kemal ŞAHİN, Garnizon Kom. Deniz Harp Okulu Kom. Tuğa. Erhan AYDIN, Belediye Başkan V. Zafer Söğütçü, kamu kurum ve kuruluşları, siyasi parti ve STK temsilcilerinin katılımıyla Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu.
