malatya oto kiralama parça eşya taşıma canlı casino siteleri casino siteleri sex shop slot siteleri deneme bonusu veren siteler
IDLAC Reklam

VALİ YERLİKAYA’DAN ÖRNEK DAVRANIŞ « Haber Takip

27 Haziran 2026 - 06:54

VALİ YERLİKAYA’DAN ÖRNEK DAVRANIŞ

VALİ YERLİKAYA’DAN ÖRNEK DAVRANIŞ
Son Güncelleme :

15 Haziran 2021 - 16:24

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya’nın kan bağışında bulunması ile başlayan ‘kan bağışı etkinlikleri’ tüm ilçelerde devam ediyor.

İstanbul Valiliği Cağaloğlu Merkez Yerleşkesi, Fatih Ek Hizmet Binası ve eş zamanlı olarak tüm ilçelerde belirlenen alanlarda yapılacak ‘kan bağışı etkinliği’, İstanbul Valisi Ali Yerlikaya’nın kan bağışları ile başladı.

Cağaloğlu binasındaki etkinlik, İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, Türk Kızılay Genel Başkanı Dr. Kerem Kınık, Vali Yardımcıları ve çok sayıda personelin katılımı ile gerçekleştirildi.

Vali Yerlikaya ve Başkan Kınık, etkinlikte katılımcılara hitaben birer konuşma gerçekleştirdi. Konuşmaların ardından Vali Yerlikaya ve Başkan Kınık, gönüllü ve düzenli kan bağışlayan kişilere plaket takdim etti.

“Gelin Bu İyilik Hareketine Katılalım”

Vali Yerlikaya, konuşmasında İstanbul’un bütün ilçelerinde kurulacak stantlara vatandaşları davet ederek “Üç gün boyunca devam edecek olan gönüllü ve hem fiziksel hem ruhen bir iyilik hareketi olan bu kan bağışına sizleri davet ediyoruz.

Gelin bu iyilik hareketine katılalım. Kan bağışının faydalarını saymakla bitmez ama bedenen, en önemlisi de bana göre ruhen bir insanın hayatını kurtardım sevinci var ya onu anlatmakla bitiremeyiz.

Başta Türk Kızılay Genel Başkanı Kerem Hocamı, Bölge Müdürlerimizi ve bu iyilik hareketine katılan gönüllü kan bağışçılarımızı yürekten tebrik ediyorum.” ifadelerini kullandı.

“Kan Ver Can Ver”

Başkan Kınık, 14 Haziran’ın ve kan bağışının önemine değinerek; “Her yıl yaklaşık dünyada 120 milyon ünite kan bağışı yapılıyor. Yani bu aşağı yukarı günlük 400 bin ünite gibi bir kan bağışına denk geliyor. Ülkemizde de yaklaşık her yıl 3 milyon ünite kan bağışı yapılıyor. Bu da günlük yaklaşık 7-8 bin ünite kan bağışına denk geliyor.

Kan ihtiyacına karşı hazır olmamız gerekiyor. Bu yüzden böyle anlamlı bir günde, tüm istanbulumuzun 41 noktasında kan bağışına davet eden Sayın Valimiz ve tüm gönüllülere teşekkürlerimi sunuyorum. Türkiye’nin her bir noktasında da şu anda kan bağışı etkinlikleri yapılıyor. Kan ver can ver diyoruz.” dedi.

Başkan Kınık, her kan bağışı ile bir fidan dikildiğini de belirterek konuşmasını tamamladı.

Etkinlikte; 113 bağış ile en çok kan bağışı yapan Emre Çimenyemez ve 106 kez bağış yapan Serda Uzun’a plaketini Vali Yerlikaya, 103 kez bağış yapan Rıza Ahmet Çınar Yılmaz ve 12 kez bağış yapan Kübra Ergül’e ise Başkan Kınık plaket verdi.

Ardından; Vali Yerlikaya’nın kan bağışı ile İstanbul’da 3 gün boyunca yürütülecek kan bağışı etkinlikleri başladı.

 

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.