Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Eskişehir’de çıkan orman yangınında hayatını kaybeden şehitler için başsağlığı mesajı yayımladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Eskişehir’in Seyitgazi ilçesinde çıkan yangında hayatını kaybeden şehitlerimize ilişkin yayımladığı başsağlığı mesajında, şunları kaydetti:
“Eskişehir’deki orman yangınına müdahale ederken 5 orman çalışanı ve 5 AKUT gönüllüsü kardeşimizin şehit olduğunu büyük bir üzüntüyle öğrendim. Ormanlarımızı korumak için canları pahasına mücadele veren kardeşlerimize Allah’tan rahmet, ailelerine ve milletimize başsağlığı diliyorum.”